Boom stammetje



Hallo allemaal,


Helemaal happy... vanmiddag mijn boomstammetje af gemaakt!!!
Ik vind hem super leuk geworden. Ik wilde al heel lang zo'n stammetje hebben
maar vond ze erg duur om te kopen. Ik dacht dan regel ik er zelf wel 1
en maak ik hem zelf! Dit stammetje heb ik gekregen van
kennissen omdat er met een storm een hele grote boom was afgebroken.
De brandweer heeft de boom in stukken gezaagd en de stammetjes
had die kennis dus mee naar huis genomen. Ik mocht een mooie uitzoeken
en heb hem thuis goed en heel lang laten drogen... 3 weken geleden
heeft mijn man de schors eraf gehaald en mijn vader heeft de bovenkant
en onderkant waterpas afgeschaafd. En vanmiddag heb ik hem dan eindelijk
geverfd. Wit aan de zijkanten en bovenop gewoon zo gelaten hoe hij was.
Maar zeg nou zelf... hij is toch geweldig geworden!!!





Weer een projectje af!!! Hup naar het volgende project.
Fijne dag...


Reacties

  1. Heel erg leuk! Ik wil ook graag nog eens zo'n stammetje hebben. Ik ben net je blog gaan volgen, wat een leuke blog heb je! Groetjes Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou Maaike dus je weet wat je moet doen... opzoek naar een stammetje!! 😄 en bedankt voor je compliment..

      Verwijderen

Een reactie plaatsen