Cactus


Ik merkte dat de Cactus plant een ware hype is op instagram.
Bijna iedereen heeft zo'n ding wel in huis staan kwam ik achter.
Zelf persoonlijk heb ik niks met "de cactus" weet van vroeger als kind
dat ik ze oer lelijk vond en ze prikten ook nog eens.
Vind ze nu niet "oer lelijk" meer maar heb er niet veel mee.

Omdat er dus een hoop mensen wel hilarisch zijn ervan dacht ik,
vind hem wel leuk maar niet voor in het eggie.
Dus dan maar iets maken wat in het echt niet zo prikt.

Ik heb een ontwerp op mijn laptop gemaakt van een cactus in het zwart...
met een leuk potje eronder!
Het was wel even een werk om zelf een cactus te creëren die naar je zin is
en niet gelijk is met die van de rest op internet.

Dacht meteen laat ik er ook maar een A4 poster van maken.
Dan passen ze mooi als setje bij elkaar in huis als decoratie!

Ik zetten de foto op Instagram en er kwamen hele leuke reacties op mijn
eigen gemaakte cactus en bijpassende poster..
Maar zeg nou zelf... ze zijn toch ook kei leuk zo!!!

Binnenkort plaats ik op deze blog de DIY voor de houten cactus.
Zodat je hem thuis zelf ook kunt gaan maken!

Fijne dag...










Reacties

  1. hoe kan ik deze leuke kaart van I love my cactus downloaden of printen? Kan hem nergens vinden. groetjes Karen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Karen,
      Als je mij even een mailtje wilt sturen hierover dan mail ik de poster van de cactus naar je! bijdeb@outlook.com

      Verwijderen
  2. hallo deb,

    Kan ik deze poster ook ergens downloaden :)?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Denise,

      Stuur mij maar een mailtje.. dan mail ik hem naar je

      Verwijderen
  3. Waar kan ik deze vinden om te down Loaden?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen