Koningsdag shirt



Het is alweer 2 jaar geleden dat ik dit leuke ( toen nog koninginnedag )
shirt heb gemaakt voor onze dochter...
Iedereen had iets in het oranje ze zij niet ( riep ze boos ).
Dus ik op de valreep nog iets maken in koninginnedag stijl!
Zodat zij ook iets had...
Het effen witte shirt heb ik toen bij de HEMA gekocht en daar
een mal met freezer paper in de vorm van een kroontje met gezicht erop gestreken.
( Die ik op de computer had gemaakt, geprint en uitgesneden ).
Toen in gekleurd met oranje textielverf. Even gewacht totdat het echt helemaal droog was.
En toen de mal van freezer paper eraf getrokken. Nog even met een theedoek over de print 
even goed heet ingestreken zodat het met wassen ook goed bleef zitten.
En haar koninginnedag shirt was klaar...
Ik vond hem erg goed gelukt en toen ze het shirt aandeed naar school,
kreeg iedereen die daar op school zat een shirt van de school
in koninginnedag stijl...
Pppffffff... had ik moeten weten!!!
Alles voor niks gemaakt maarja het was wel weer leuk om te doen!


Maar zo was het shirt dus geworden..





Reacties