Lantaarn



Ik zag deze lantaarntjes voorbij komen en vond ze zo schattig dat ik meteen
naar de website ben gegaan van wie het ontwerp was. 
Even kijken of er een free printable bij zat maar helaas, wel mooie foto's iig.
Dus zelf maar 2 printjes gemaakt en uitgeprint en 2 heb ik zelf getekend.
Een mal gemaakt van 24 x 14 cm en 8 cm. doorsnede.
  Deze in de lengte een x gevouwen en toen ingeknipt ong. 3 cm. 
Weer uitgevouwen en de uiteinde vast geplakt, beetje in model gedrukt 
glaasje met waxinelichtje erin en mijn lantaarntjes waren klaar!
Wil je de website bekijken waar ik mijn voorbeeld vandaan heb?
Klik dan op de link hieronder...

Hieronder de foto van mijn lantaarntjes! 
Zeg nou zelf.. ze zijn toch kei schattig...



Reacties

  1. Ze zijn zo cute..kun je hier ook een printable van maken..
    Nou ja ik begrijp dat je ze niet helemaal hetzelfde kan maken ivm kopie maar zoeits gelijkends ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan ze wel hetzelfde maken hoor die op de foto staan heb ik ook zelf gemaakt. Ik zal binnenkort is even kijken of ik er een free printable van kan maken! :)

      Verwijderen

Een reactie plaatsen