Melkpakje


Hallo allemaal,

Hier alweer een DIY met papier post van mij...
Een aantal jaren geleden heb ik dit patroon van het melkpakje 
opgeslagen op mijn laptop. Daar heb ik een ontwerp op gemaakt
voor verjaardagen en voor een traktatie voor onze zoon voor op school.
Ik heb er toen 30 in elkaar moeten knutselen en ik weet nog
dat ik na afloop geen melkpakje meer kon zien.


Het patroon van het melkpakje heb ik dus niet zelf gemaakt
er stond geen naam op en kan ook niet meer achterhalen van die
hij nou geweest is. Dus alle credits gaan naar degene die hem gemaakt 
heeft. Het ontwerp op het melkpakje heb ik wel zelf gemaakt!


Hier onder laat ik 2 melkpakjes ontwerpen zien die je zelf
kunt maken en gebruiken voor verjaardagen.
Het beste is dat je het uitprint op wat dikker papier, uitknipt en de vouwlijnen
alvast een keer omvouwt. Dan lijm op het zij lipje en aan de onderkant.
Een beetje in model vouwen en tadaaa je hebt een super leuk
cadeautje voor een verjaardag waar je snoepjes en / of geld in kan doen.
Aan de bovenkant heb ik een gaatje gemaakt om het dicht te kunnen maken
met een lintje. Maar je kunt er ook een leuk knijpertje opdoen. Die had ik niet meer
in huis vandaar dat ik het op deze manier heb gedaan.


Wil je zelf ook deze leuke melkpakjes maken?
Ik zet deze 2 gratis download mallen onder de foto...
Of wil je zelf een leuk ontwerp erop maken dat kan ook,
De mal zonder ontwerp zet ik er ook bij.













Veel plezier ermee...



Reacties

  1. Hoi Debby, bedankt voor het delen van dit ontwerpje! Hoe kan ik in de blanco versie een eigen ontwerpje maken? Ik hoop dat je mij wat verder kunt helpen! Alvast dank! Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ellen, als je mij daarover even een mailtje stuurt.. dan mail ik jou een blanko melkpakje!

      Verwijderen

Een reactie plaatsen