Paardjes



Op internet zag ik elke keer weer de Dala paardjes voorbij komen.
Ik vond ze zo leuk maar ook best prijzig. Ik ben toen zelf een paardje
gaan schetsen, heb er een mal van gemaakt en mijn vader uit laten zagen
op 18 mm. MDF. Ze waren niet helemaal hetzelfde als de Dala paardjes
maar vond ze zo ook leuk geworden. Ik had er 1 zwart en 1 wit geverfd
zoals de originele ook waren.




Omdat op het moment verschillende printje zo in zijn dacht ik.....
ik ga een printje maken op de laptop en plak het voor op het paardje!!
Dat heeft niemand en is niet in de winkels te koop.




Ik vond hem zo leuk geworden dat ik nog meer printjes heb gemaakt...






En omdat niet iedereen een zwart / wit interieur heeft maar ook bijv. een bruin / wit
interieur, ook maar in het bruin een paar dingen gemaakt!



Ze zijn ook heel leuk om als kraam cadeautje te geven als er een baby geboren is
of gewoon als decoratie neer te zetten op een baby / kinder kamer...




Je kunt zoveel verschillende creaties maken...
Het is maar net hoe creatief je bent!


Reacties

  1. Wat ontzettend leuk! Zijn de printjes ook te down-loaden? Ze zijn enig om ook andere dingen mee te beplakken. De houten huisjes, houten theedoek etc.
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen