Pomponnetjes magneten



Hallo allemaal,

Ik zag deze leuke mini diy voorbij komen en laat onze dochter nou net
nieuwe magneten nodig hebben op haar bord!
Veel heb je er niet voor nodig en ze zijn zo gemaakt.


Eerst maar is op pad voor magneten! Deze heb ik gevonden 
bij een Krea Doe winkeltje. 25 stuks in een zakje voor maar € 2,50.




Oeps beetje wazige foto zie ik... maarja. Ze kleven niet zo heel erg sterk
maar ze doen het! Ik ben toen ook meteen maar naar de Action gelopen.
Daar heb ik grijze en zwarte wol gekocht voor nog geen euro.
Wit had ik nog thuis liggen. Ik heb de lijm pistool even opgehaald bij mijn ouders.
Dus ik kon aan de slag!




Ik ben eerst de pomponnetjes gaan maken op een vork. Heb 60 slagen om de vork gedaan.
Dat was groot genoeg voor op de magneetjes te lijmen.




Pomponnetjes open en in model geknipt... en nu waren ze klaar om op de magneetjes
gelijmd te worden.




Goed aan drukken en even laten afkoelen...




Nog even een beetje in model geknipt en tadaaaa..... ze zijn klaar!!!
Super schattig toch?



Fijne dag....

Reacties