Porcelain brushpen



Ik zag hier en daar weer verschillende bordjes en mokken voorbij komen
die mooi beschilderd waren met tekst of een figuur. Dus ik op pad om
ook zulke stiften te kopen. Alles afgelopen maar niks gevonden of
weer uitverkocht.. ik pis altijd naast de pot als ik iets nodig heb of
als er iets in de aanbieding is. Zag dat iemand de stiften pas gekocht had op
instagram, dus ik gevraagd waar zij ze gekocht had. Gewoon bij de
Xenos dus... voor € 5,95 kocht je 4 stiften in 1 verpakking en de keuzen uit
2 verpakkingen met verschillende kleuren. Ik zo blij als een klein
kind naar huis met mijn stiftjes!! En hup aan de slag. Ik had bij de Action
al 2 mooie mokken gekocht dus ik kom meteen beginnen als ik thuis was.


Dit zijn de stiften van de Xenos.




Ik had al een voorbeeldje opgeslagen van wat ik erop wilde maken.
Ik vind dingen maken niet moeilijk dus dit was een makkie... dacht ik!!
Niet dus. Je moet toch echt wel een vaste hand hebben en zeker niet
bibberen ( wat ik dus doe ). Anders ziet je ontwerp er niet uit.
Mijn eerst ontwerp vond iedereen heel mooi... ( behalve ik )



Na een tijdje er na te zitten staren... twijfel... twijfel... snel een schuursponsje
gepakt en de hele boel eraf gehaald ( wat gelukkig nog lukte! )
Vond het verschrikkelijk lelijk!!!

Een week later nog maar iets geprobeerd, een cactus erop gemaakt..
Ging al iets beter, maar weer was ik niet tevreden en heb ik het er maar weer afgehaald.




Altijd als ik het bij een ander zie vind ik het kei mooi maar als ik het zelf doe
vind ik het op de 1 of andere manier niet uit zien...

Laat ik maar iets simpels doen dan.. ik vind die gezichtjes ook altijd
zo leuk eruit zien. Nou die heb ik nu op 2 mokken gemaakt en ik
vind ze super cute!!! Das toch meer mijn ding vind ik.



En jaja het zit er nog steeds op... ben eindelijk een x tevreden. 
Ik koop deze week nog 2 mokken erbij en dan kan ik ze afbakken in de oven.
Als je de mokken op 160 graden afbakt in een voorverwarmde oven ongeveer 25 min. lang
dan zijn ze vaatwasser bestendig. Uitleg erover staat op de achterkant van de verpakking 
van de stiften.

Fijne dag...



Reacties

  1. Toffe mokken heb je nu.Ik heb er ook al mee gewerkt,heel fijn om te doen,hé!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond het best wel tegen vallen. Je moet echt een vaste hand hebben. Maar uiteindelijk zijn ze super leuk geworden!

      Verwijderen

Een reactie plaatsen