Pringle's bussen


Kwam deze foto net tegen op mijn laptop die wil ik toch even 
delen met jullie. Misschien vind je het wel een leuk ideetje om een x te maken.
Na een kinderfeestje gaf ik de kids altijd iets mee.. eerst toen ze wat kleiner waren 
was dat altijd een leuk thema zakje vol gepropt met snoepjes. Maar nu ze wat groter zijn
moest ik gaan voor de wat stoerdere variant. Ik heb toen gekozen voor deze 
Pringle's chips bussen! Heb groen papier gepakt en op maat gesneden.
Op de laptop had ik de namen van de kids die hij uitgenodigd had voor 
zijn kinderfeestje gemaakt en uitgeprint. Deze overgetrokken op het groen
papier en uitgesneden met een mesje. Achter de namen heb ik wit papier geplakt
zodat de namen goed zichtbaar was. De wikkel om de Pringle's bus geplakt en klaar!!
Zo heb je toch een leuk gepersonaliseerd cadeautje gemaakt.
En zeg nou zelf.. welk kind vind het nou niet leuk om zijn eigen
naam ergens op te hebben staan. Toch heel simpel om te maken en
je geeft toch iets wat nog nooit iemand gegeven heeft dus uniek!




 


Reacties