Push pops



Elk jaar maar weer iets nieuws verzinnen wat je in elkaar moet
knutselen om te trakteren op school voor de kids.
Op Pinterest zag je veel cupcakes en cakepops maar cupcakes
maakt iedereen al en cakepops had ik dat jaar ervoor al voor
onze dochter gemaakt. Maar toen kwam er toch iets leuks voorbij...
Het heette Push pops! was gevuld met cake en een laagje topping.
Ik heel snel naar de JAMIN want daar verkochten ze zakken van die
Push pops Containers met deksel. Er zaten er volgens mij 10
of 15 in 1 zak toen. Ik heb ze toen niet gevuld met cake maar met 
gekleurde rijst ( manna plof rijst ). Deksel erop.. strikje eraan...
label met naam erop geplakt, alles op een grote schaal en klaar 30 traktaties!!!
Vond ze erg leuk toen.. had nog nooit iemand zo gedaan.






In de klas vonden ze het super leuk alleen.....
als je het stokje naar binnen drukt, dan komt de inhoud naar boven.
En 1 iemand kwam tot de ontdekking dat je ermee kon schieten dus dat
steekt elkaar aan waardoor bijna iedereen ermee ging schieten en de 
hele klas onder de gekleurde plof rijst lag..
De juf kon er gelukkig wel om lachen!



Reacties

  1. Heerlijk, wat een leuke en originele traktatie!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he.. dat vond ik nou ook.. onze zoon is in Juni weer jarig dus moet weer iets nieuws gaan verzinnen.

      Verwijderen
  2. Hoi,wat leuk deze traktatie, kun je deze ook downloadbaar maken met de naam Joy,
    Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Laura,
      Ik heb net zitten zoeken in mijn laptop maar kan deze mal voor de Push pops niet meer vinden.. Als je even de maat door zou willen geven dan maak ik er wel 1 voor je met de naam Joy. :)

      Verwijderen
  3. o wat fijn, ik denk net zo'n maatje als jezelf had gemaakt, ik moet namelijk ook nog zulke pops kopen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja daar weet ik dus de maat niet meer van.. Vandaar dat ik het aan jou vraag. :)

      Verwijderen
  4. ok haha ik ga de pops kopen en dan laat ik het je weten, alvast super bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Debbie,

    Leuke en handige site. Ben zelf niet zo handig. Heb je een download van bovenstaande die aangepast kan worden naar onze jarige?
    Dank alvast!

    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Linda, zodra ik de maat heb maak iets voor je. Ik heb helaas zelf de maat niet meer.. Deze traktatie had ik voor onze zoon gemaakt die is nu 11 dus dat is alweer 3 jaar geleden.

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen

Een reactie plaatsen