Sterren van papier



Hallo allemaal,

Dit leuke DIY projectje kwam ik tegen op Pinterest.
Ik vond ze zo leuk ik dacht die ga ik meteen maken. Er zit een gratis
free printable bij... Hij staat op de website van:


Heel simpel om te maken, het is eigenlijk gewoon uitprinten,
uitknippen en aan elkaar plakken. Ze legt stap voor stap uit wat je moet doen.
Alleen zat ik een beetje te stuntelen toen ik ze dus aan elkaar moest plakken
was ff de draad kwijt. Bij foto 13 van haar uitleg heb ik ff moeten puzzelen,
maar kwam er dus achter dat je die lipjes dus naar buiten moet vouwen en niet naar binnen.
en dan die buiten lipjes aan de andere moet plakken.
Maar het is goed gekomen en ze hangen!
En bij het uitprinten van de mallen ( er staan er 3 op ) pakte de eerste print niet bij mij.
Dat is de witte met zwarte streepjes. De print, printen alleen een paar delen bij mij.
Heb het 2x opnieuw uitgeprint maar geen verandering. Heb ze maar zo gelaten
en ben ze toch maar in elkaar gaan zetten.
En dit is het eindresultaat...




De witte had dus helemaal die print moeten hebben maar vind hem zo ook wel grappig.
Ik weet niet of er dus een fout in mijn printer zit of een fout in het patroon.
Maar dat zul je zelf even moeten proberen.
Ze hangen iig super leuk aan mijn & teken schilderij!!


Fijne dag...



Reacties

  1. Wat een leuk idee, ook leuk om aan een cadeautje te hangen! Ga ik zeker wat mee doen. Fijne week,..

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Verie, Ja dat is idd ook een leuk idee om het aan een cadeautje te doen!
      Jij ook een fijne week...

      Verwijderen

Een reactie plaatsen