Veertjes van papier


Veertjes zijn altijd leuk... waarom ik een veertjes tik heb weet ik ook niet.
Maar toen ik deze free printable voorbij zag komen van
Lia Griffith moest ik deze gaan maken. Ze komen altijd van pas bijv.
als je een cadeautje leuk wilt inpakken. Ik had haar blad uitgeprint op wit papier
en alle veertjes uitgeknipt. Toen overgetrokken op zwart papier en deze
ook uitgeknipt. Beetje in model gevouwen en klaar...
Meer werk was het niet maar wel heel erg leuk!
Hieronder de link naar de free printable veertje, 




Ze zo zijn mijn veertjes geworden!





Reacties

  1. Super leuke blog en super leuke veertjes!
    Als ik op de link klik staat er dat je alleen die veertjes kan uitprinten als je member wordt voor $5 per maand. Doe ik iets fout?
    Groeten Masja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Masja, ik heb zelf ook even op de link geklikt en idd je kunt ze niet meer downloaden.. he wat jammer!!! Ik heb net nog even mijn pc omgespit maar ook ik heb ze helaas niet meer in mijn pc staan.Ik heb even gaan neuzen op Pinterest en ik heb ze wel gevonden via een andere weg. Dus als jij even een mailtje naar mij stuurt, dan heb ik jou email adres dan mail ik de mallen van de veertjes naar je terug.

      Verwijderen

Een reactie plaatsen