Verfblik als cadeau


Vanmiddag hebben we een verjaardag van mijn neefje...
Hij word 13 jaar en wat willen tieners rond die leeftijd altijd
graag voor hun verjaardag hebben als cadeau? Juist.... geld!
Ik vind het zoooo saai om een dure kaart in de winkel te kopen
en daar dan geld in te doen en dat die kaart dan 2 dagen op de 
schouw staat en vervolgens bij het oud papier beland.
Vind ik geen leuk cadeau om te geven. De snoepzakjes die ik vaak
maak hebben sommige al een paar keer gehad dus daar hoef ik ook
niet meer mee aan te komen. Dus ik moest met iets nieuws komen....


Snoep vind iedereen lekker dus heb ik iets bedacht om te maken
waar snoep en geld in kan en gepersonaliseerd is. Toen kwam ik op...
Tadaaa.... de verf blik!!! Hieronder leg ik uit hoe ik hem gemaakt heb!


Ik heb mijn verfblik met deksel gewoon gekocht bij een verfspeciaalzaak.
Het is een blik van een halve liter en met een doorsnede van 9 cm. Prijs € 1,85 



Toen heb ik een ontwerp op maat gemaakt op de laptop om, om het blik heen te plakken.




 Ik heb mijn ontwerp persoonlijk gemaakt maar ik weet dat er veel mensen niet
handig zijn in dit soort dingen dus heb ik voor jullie dezelfde mal gemaakt
maar i.p.v de naam heb ik hiep hiep hoera erop gezet.
Dus wil je zelf ook zo'n blik maken? download dan de mal hieronder






Stijn is een liefhebber van Autodrop dus die snoepjes heb ik voor hem gekocht
om in het blik te doen. Ik heb de dropjes in een zakje gedaan in het blik gezet en 
dichtgeknoopt met een strikje. Geld er bovenop gedaan en de deksel erop geslagen.



 Ik heb het cadeautje leuk ingepakt en er nog een mooi label aan gemaakt
met onze namen erop. Nou dit is toch een super leuk cadeau om te krijgen
maar ook om te geven!!! En zijn de snoepjes op? Dan gebruik je het blik gewoon
voor op je kamer om er pennen en potloden in te doen ( of iets anders ).


 Ik heb deze blikken ook veel gemaakt als afscheid cadeautje voor de juffen en 
meesters op school maar dan met thee erin. Je kunt ze voor van alles 
gebruiken eigenlijk... 

Fijne dag!!!




Reacties

  1. Ik volg je nu nog geen week en heb al je blogposten al gelezen, wow, wat maak je prachtdingen. Zelf ben ik ook lekker creatief bezig (maybe vind je het leuk om op mijn weblog een kijkje te komen nemen? (www.vvestywo.blogspot.com)) Ik vind deze DIY echt geweldig, wist niet dat er zulke mooie legen blikken te koop waren. Bedankt voor de tip..

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Verie, Bedankt voor je compliment!
      Ik heb je opgezocht en ik volg je nu ook.. ik zal straks is even je blog bekijken...
      Nog een fijn weekend... :)

      Verwijderen
    2. Dankje Curlycreative... :)

      Verwijderen
  2. wat een leuk idee! Ik heb alleen geen idee hoe ik de label na het downloaden kan bewerken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi hoi, wat wil je eraan bewerken misschien kan ik je helpen...

      Verwijderen
  3. Wat een super leuk idee. Ik zou hem ook bewerkt willen hebben, bedankt lieve juf ofzo. Kan dat??

    Super leuk idee >3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er staat er 1 voor juffen en meester hier op de blog:
      http://bijdeb.blogspot.nl/2015/06/afscheid-blik-voor-juf-en-meester.html
      Is deze ook goed?

      Verwijderen
  4. Super gaaf!
    Ik zou alleen graag de tekst willen bewerken naar ´Mr & Mrs' vanwege een bruiloft maar omdat het een PDF versie is lukt het me niet. Heb je een tip?!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi hoi, ik kan hem wel voor je bewerken naar Mr & Mrs... als je even een emailtje naar mij stuurt dan ga ik het voor je maken! e-mail: bijdeb@outlook.com

      Verwijderen
  5. Hallo!!
    Ik vind deze ook super leuk en mijn moeder wilt dit aan mijn zoon geven voor zijn verjaardag. Dus ook met zijn eigen naam. Ik kan hem niet bewerken, zou je dit kunnen sturen waarin ik zelf de naam erin kan zetten? Alvast super bedankt!!! Gr. Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Daphne, ja hoor dat kan.. als je even een e-mailtje naar mij wilt sturen dan ga het voor je maken! e-mail: bijdeb@outlook.com

      Verwijderen
  6. hallo
    super dat je leuke creaties gratis deelt met iedereen.
    ik wil graag het blik maken met de naam van mijn zoon erin, zo je dit kunnen sturen waar ik de naam zelf in kan zetten
    deugdnie@xs4all.nl
    gr. fiona

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Fiona, als je mij even een mailtje wilt sturen daarover.. dan komt het vast wel goed!

      Verwijderen
  7. Super leuk!! Ik ga hem meteen uitprinten. Moet hij op A4 uitgeprint worden? Neem ook meteen die van de thee mee voor me oma. Die is maandag jarig. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heeeeeeeel leuk dit!!

    Dochter van vrienden en onze zoon doen de communie en ik ben nog op zoek naar een leuk idee om het geld in te stoppen... Dit is geweldig leuk!! Alles is eigenlijk leuk 😍 Ik ga je zeker volgen!! Is het mogelijk om een wikkel te maken voor Frederique en een wikkel voor Tijn die allebei de communie doen?

    Lieve groetjes,
    Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi, wat leuk! Ik heb hier enkele blikken van babyvoeding staan, 400 ml inhoud. Zouden deze ook geschikt zijn? Groetjes Hanne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen