Moederdag


Hallo allemaal,


Jaaaa... het is bijna Moederdag en daarom heb ik een super leuke diy project
voor jullie gemaakt!!! Ik heb maar liefst 6 diy cadeautjes voor jullie om
thuis mee aan de slag te gaan. Dus dat word lekker knutselen thuis.
Ik hoop dat ik alle linkjes op de goede plaats zet en dat het geen rommeltje word.
Dit word dus een lange pagina, maar wel een super leuke.
Onder de foto van elk diy project zet ik de download link erbij.
Dus wil je het zelf thuis gaan maken? klik dan op de download
link en sla het op in je computer!

Hieronder een foto van het hele diy pakket...
het pakket bestaat uit:
1 A4 poster
1 A6 kaart
1 melkpakje
1 verblik
4 labels
6 magneten



Ik begin maar met de Moederdag A4 poster
"mijn moeder is de allerliefste"




DOWNLOAD A4 POSTER MOEDERDAG



We gaan door met de A6 kaart...



DOWNLOAD A6 KAART MOEDERDAG



Nu komt het melkpakje... je kunt ze zelf vullen met iets lekkers waar je mams gek op is.



DOWNLOAD MELKPAKJE MOEDERDAG



We gaan door met de verfblik! Leuk om snoepjes of thee in te doen.
Uitleg hoe je een verfblik maakt
klik hier


DOWNLOAD VERFBLIK MAL MOEDERDAG



 Dan komen we nu bij de 4 labels...


DOWNLOAD LABELS MOEDERDAG



En als laatste de magneetjes... uitleg hoe je de magneetjes maakt
klik hier



DOWNLOAD MAL 6 MAGNETEN MOEDERDAG



Zo... dat was mijn Moederdag diy pakketje speciaal voor jou!
Ik hoop dat het allemaal lukt en ik wens iedereen
een hele fijne Moederdag!







Reacties

Een reactie plaatsen