muisje knuffel rammelaar...



Hallo allemaal...


Hier weer een super schattig knuffeltje van stof. Ik heb hem op 
dezelfde manier gemaakt als de egel maar....
Deze heeft iets speciaals!!! Er zitten 5 belletjes in.
En is het dus een knuffel rammelaar geworden!
Mijn dochter van bijna 13 die was verkocht hahaha
ooww hij is so cute zei ze! mag ik die...
Pppfff zo'n grote meid die dat toch nog steeds zo leuk vind.
Wel grappig. Ik heb er een bijpassende A4 poster bijgemaakt in
een mooie pastel kleur en het plaatjes is af!
Zeg nou zelf.. hij is toch ook echt so cute!!! hihih







Reacties

  1. oohhhh schatje kan me voorstellen dat ze die leuk vond hij is super cute:D
    kleine update haha egeltje staat op stof nu nog een achterkant inelkaar maken zit schot in

    fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeeee bijna klaar dus!! Leuk om te doen he zo'n knuffeltje zelf maken!
      Ben benieuwd naar het eindresultaat. Fijne dag vandaag!

      Verwijderen

Een reactie plaatsen