Wanddoek


Hallo allemaal,

Ik ben flink bezig geweest met dingetjes van stof te maken.
Vind het zo leuk om te doen. Zo bedacht ik dat zo'n doek wel
leuk zou zijn aan de muur. Met een leuke tekst erop of afbeelding.
Nou ik ben er mee aan de slag gegaan hoor en heb inmiddels al diverse
leuke wanddoeken gemaakt.
Hieronder een paar voorbeelden van welke wand doeken ik
tot nu toe heb gemaakt. Van 1 voor in de woonkamer tot
aan een kinderkamer en babykamer.

 Deze hang nu in onze woonkamer en staat echt super leuk!




Voor een echte stoere jongens kamer


Kleine prinses hoort dus op een echte meiden kamer...



 Dit was een verzoekje!!


En deze heb ik gemaakt voor iemand die zwanger is.
Ze krijgen straks een mooi plekje op de nieuwe babykamer!


Je kunt zoveel met stof maken.. als je maar creatief genoeg bent!
Nog een fijne dag...





Reacties