XL wand decoratie veer


Hallo allemaal,


Ik was weer aan het neuzen op mijn favorieten Pinterest site toen
ik een mega veer voorbij zag komen. Er stond geen uitleg bij maar
ik dacht die ga ik zelf maken. Ik heb de veer uit de hand getekend
en uitgesneden op een gewoon wit blaadje. Deze als mal gebruikt en dus
overgetrokken op zwart stevig papier. De binnenste delen met een mesje
uitgesneden en voor bevestiging met de gaatjes knipper een gaatje
geknipt. Ik heb de delen aan elkaar vast gemaakt met een dun bruin
touwtje! Je zou i.p.v een touwtje ook zilveren ringetjes kunnen gebruiken.
Maar dat ik maar net wat je leuker vind. Ik had de veer opgehangen
in onze woonkamer en ik moet zeggen hij stond kei mooi aan de wand.


Ik heb er toen een foto van gemaakt en vol trots om mijn Instagram 
account gezet. Nou mijn XL veer viel goed in de smaak en mijn volgers
waren al naar mijn blog gegaan om de veer te zoeken...
Maar die stond er niet op!!! De vraag was dan ook of er een DIY
versie van kwam. Nou bij deze dan....




 

Omdat ik de veer zelf getekend heb, had ik er dus geen mal van op
mijn laptop staan. Ik heb de veer weer uit elkaar gehaald en per
deel gescand en zo goed mogelijk op maat gemaakt zoals het origineel.


Hieronder vind je de download van de XL veer in 3 delen. Je kan ze thuis uitprinten,
uitknippen en daarna overtrekken en uitsnijden op dik zwart papier.
Dan heb je dezelfde veer zoals op de foto!







Ik hoop dat alles lukt en alvast veel plezier met je veer!!


Groetjes Debbie




Reacties

  1. toppie, ben ook al bezig met het egeltje moet nog op stof weekend projectje het weer wordt toch slecht haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ow leuk!! Heb je mooi wat te doen dit weekend! ben benieuwd naar het eindresultaat van je egeltje..
      Fijne dag vandaag...
      Groetjes Debbie

      Verwijderen

Een reactie plaatsen