Afscheid blik voor juf en meester



Joehoeee daar ben ik weer...
met weer een super leuke free printable. Via mijn bijdeb Facebook pagina 
vroeg iemand mij, of dat ik ook verfblik mallen kom maken als afscheid
voor de juffen en meester op school. Ik ben er mee aan de slag gegaan
en heb deze 2 zwart / wit omslag mallen voor jullie gemaakt.


Welk verfblik je het beste ervoor kan gebruiken beschrijf ik HIER...
Hier onder een foto van hoe de mallen eruit zien. Ik heb alleen
die van de juf om het blik gemaakt want ik had namelijk 
nog maar 1 blik in huis. Die van de meester ligt ervoor maar
is dus het zelfde...


Klik op de link onder de foto als je ze wilt downloaden voor thuis.









Heel veel plezier ermee...



Reacties

  1. Ik zag je blog op de blog van Karin Joan. Tè leuk allemaal, ik ga je volgen.
    Groetjes,
    Barry van des Guirlandes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Barry, leuk om te horen en veel plezier op mijn blog! :)

      Verwijderen
  2. Oh, wat is-ie weer leuk!! Ben alleen bang dat ik m'n 15-jarige dochter niet zover krijg dat ze zo'n gaaf blik meeneemt voor d'r mentor... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahaha... Nee, ik denk dat ze dat niet gaat doen idd... :) Zou mijn dochter ook niet meer doen.

      Verwijderen
  3. Ze zijn super, ik heb er al een aantal cadeau gedaan. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Maartje, leuk dat je er al een paar gemaakt en cadeau gedaan hebt. Is toch super om te krijgen!! :)

      Verwijderen
  4. Super leuk dit zeg!! Onze kleine diva trakteert morgen pakjes stroopwafels aan de juffen met deze wikkels er om heen. Ze neemt afscheid van de peuterspeelzaal.... Super dank voor het maken en delen....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi hoi, aahh wat super leuk om te horen!! :)

      Verwijderen
  5. Dit is hèt perfecte kadootje voor de meester en juffen van mijn kids. Is het mogelijk om de namen van de meester en juffen op de print te krijgen? Groetjes Soraya

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Soraya, Ja hoor dat lukt wel. Als je mij daarover even een mailtje wilt sturen ga ik ze voor je maken. bijdeb@outlook.com

      Verwijderen
  6. Ze zijn weer superleuk de verfblikken.
    Ik wil hem gaan maken, maar welke maat blik is het?
    Heb nl. geen blik verf staan om te meten. Alvast bedankt. Groetjes Edith

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een blik van een halve liter met een doorsnee van 9 cm. Ik koop ze altijd bij een verf speciaal zaak. Hier kosten ze € 1,85

      Verwijderen
  7. Hallo, wat zijn die blikken leuk! Ik ben klassenmoeder en ga er gelijk mee aan de slag. Maar ik heb nog een vraagje: hoe krijg je print op het blik zodat het goed blijft zitten? Ik hoor het graag van je. Alvast super bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi hoi. ik plak de uiteindes vast met lijm de rest van het blik niet. Dat is al genoeg...

      Verwijderen
  8. Dankjewel voor de superleuke wikkel!
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen