DIY afbeelding op een kaars maken



Hallo allemaal,


Ik kwam gister een filmpje tegen op internet en dat ging over
een afbeelding op een kaars maken..
Nou is dat al niet echt nieuw meer maar had het nog nooit 
gedaan en wilde het toch even proberen.
Kaarsen genoeg in huis. Nou ik moet zeggen het is echt kei simpel!!!
Je zoekt een leuke afbeelding of tekst die je erop wilt, knip het uit,
legt het op de kaars,legt er bakpapier strak erover heen 
de hete föhn erop er klaar!!!
Dat is alles... Dus ik was zo klaar! :)
Hieronder zie je hoe mijn kaarsen geworden zijn!
Ik heb 1 wat langere kaars opgefleurd met een super mooie droomvanger..



En de wat kortere kaars met een mooi veertje...
Nou die zien er toch super gaaf uit zo.
Je kunt er dus alles opmaken wat je maar wilt.


Hieronder zie je het filmpje waar ik deze techniek gezien heb.
Ze legt het mooi uit!



 



Succes met kaarsen pimpen!!!





Reacties

  1. Oh dit is tof,volgende week eens langs de action voor wat kaarsen en dan ga ik het ook uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk he... en super snel en simpel! Alvast succes met maken!!! :)

      Verwijderen
  2. Maakt het iets uit denk je, of de afbeelding met laserjet of inkjet geprint wordt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi hoi, ik heb geen idee ikzelf heb mijn afbeeldingen geprint met een inkjet printer iig..
      Maar of het ook met een laser print gaat durf ik niet te zeggen!

      Verwijderen
  3. het gaat nog handiger en sneller met een strijkijzer.. dan is het risico dat je kaars gaat bobbelen ook kleiner :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Tiny, Ow is dat zo?? die techniek heb ik nog niet uitgeprobeerd.. ga ik een keer proberen!
      Bedankt voor je tip!!! :)

      Verwijderen

Een reactie plaatsen