DIY Vaderdag pakket



Hallo allemaal,


Nou hier is hij dan eindelijk... Het DIY Vaderdag pakket.
Na het succes van het Moederdag pakket ook maar een Vaderdag pakket gemaakt
voor jullie! De download linkjes staan onder de foto. Op de foto's hieronder zie je op
de zwarte gedeeltes een klein wit streepje. Dit streepje zit niet in de print maar 
toen ik alles ging printen kwam het er zo uit. Mijn printer heeft kuurtjes...


Het gaat om dit pakket.





Het pakket bestaat uit:
1 A4 poster
1 A6 kaart
1 blik mal
1 melkpakje
3 cadeau labels
1 stropdas guirlande



We beginnen met de A4 poster






De A6 kaart en de 3 labels heb ik op 1 pagina gezet om te downloaden







De volgende is de verfblik mal.. deze kun je lekker vullen met de favoriete
snoepjes van je vader of een leuk cadeautje indoen. Wil je weten welke maat verfblik 
ik hiervoor gebruik? KLIK HIER







Nu komt het super leuke melkpakje deze kun je vullen met snoepjes of iets anders..







En als laatste de stropdasjes guirlande... Knip de stropdasjes uit en knip een
stukje wol af. Leg alle stropdasjes op de kop in een rij, leg het stukje wol / touw erover
en plak het met een plakbandje vast.







Nou dit was het super leuke DIY Vaderdag pakket..
Hoop dat jullie hem leuk vinden! Alvast veel knutsel plezier en
ik wens iedereen alvast een super leuke en gezellige Vaderdag!



Groetjes Debbie



Reacties

  1. Geprint! Super origineeel. Bedankt :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel en veel plezier ermee met geven! :)

      Verwijderen
  2. Via Pinterest gevonden, SUPER leuk! Dank je wel!!!
    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hier ook geprint wordt op school gebruikt helemaal super (oudste dochter is juf)die was zeer blij met je leuke idee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sanne, aaahhh dat mee je niet.. wat leuk om te horen!!!
      Ben blij dat mijn diy pakketje in de smaak valt bij iedereen!
      Alvast een fijn weekend... :)

      Verwijderen
  4. Wat een onwijs leuk vaderdagpakket en wat ontzettend lief dat je ons laat meegenieten! Dank je wel!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Linda, Ja super leuk is het pakketje toch!! En graag gedaan.. veel plezier ermee! :)

      Verwijderen
  5. Wat ontzettend leuk! Wij gaan het gebruiken voor Vaderdag in onze zaak. Dank je wel :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ow dat is leuk!!! Alvast veel plezier ermee...

      Verwijderen
  6. supertof hoor bedankt dat je dit allemaal maakt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kom op je blog via Karin Joan.......
    Kijk mijn ogen uit, ben meteen volger geworden, ik hou enorm van dit soort bloggen.
    Zelf vind ik vele dingen leuk om te maken, dus ben altijd op zoek naar leuke ideeën, die zijn hier wel te vinden.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Daphe, aaah super leuk om te horen!! Veel plezier op mijn blog. :)

      Verwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ga ik dit jaar ook gebruiken!
    Super leuk! Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen