Free printable A4 Zomer poster...



Hallo allemaal,


Jaaaaa... het is eindelijk Zomer!!! Al is die hier nog ver te zoeken.
Nu schijnt het zonnetje gelukkig maar gister ppffff... wat een Herfst dag
was het met al die regen! Maar deze week word het echt Zomer zegt
de weer meneer dus laat maar komen!! Ik zat eergisteren op de bank en mijn oog
viel op de poster naast de t.v. daar stond nog Hallo Lente!! Dat kan niet meer he..
Dus ik ben aan de slag gegaan om een Zomer poster te ontwerpen...
Had er 1 gemaakt maar was niet echt tevreden dus heb ik er
nog maar 1 gemaakt. Nu achteraf vind ik ze alle 2 toch wel
leuk gelukt! Dus...... ik geef vandaag 2 Free Printable A4 posters weg!
Kun je thuis switchen als je op de 1 weer uitgekeken bent! :)
 Het gaat om deze 2 A4 posters...

* Joehoeee het is Zomer
* Het is Zomer




Wil je graag de A4 Zomer poster voor thuis hebben?
Klik dan op de Download link hieronder en download hem nu!!!




Heel veel plezier ermee!!!






Reacties

  1. Haha wat leuk! nou als die zomer nu nog niet komt, dan weet ik het niet meer hoor ;)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou idd... Laat die zon en nu onderhand maar is een x komen!!! We zijn er klaar voor.. :)

      Verwijderen
  2. Leuke posters en ik hoop ook op wat zomerweer!De zon is al van de partij,nu nog wat warmer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!!! Hoop zo dat het weer snel veranderd.. heb er echt genoeg van nu!
      Dus vingertjes gekruist!!

      Verwijderen
  3. Gisteren pas je site ontdekt en al een beetje gekwijld bij zoveel moois en zowat al je printables gedownload :-) Heel erg bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahaa Leuk om te horen en hoop dat je een bakje onder je mond hebt gehouden.. ;)
      Veel plezier ermee..

      Verwijderen
  4. Leuk! die poster. Ik ga ze morgen op m'n werk downloaden en ophangen :->
    Die zomer komt er vast snel aan.
    Groetjes,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop het ook Barry... de weer meneer zegt van wel dus daar gaan we maar vanuit dan!
      Nog een fijne dag en alvast veel plezier met de printables! :)

      Verwijderen

Een reactie plaatsen