Goodybag...



Hallo allemaal,


Hier weer een super leuke en simpele DIY projectje voor jullie.
Onze zoon viert morgen middag zijn kinderfeestje en na afloop geef 
ik altijd een kleinigheidje mee aan de kids voor thuis.
Dus elk jaar moet ik weer iets nieuws verzinnen ( vind ik
van mezelf )...  Ik naar de HEMA en opzoek naar iets leuks!
Wat dat wist ik nog niet, gewoon lekker neuzen daar en 
ik zie wel waar ik tegen aan loop! En ja hoor daar hingen ze...
leuke bruine zakjes 3 met een streepje en 3 met stippen.
Thuis aangekomen kwam ik erachter dat het venster zakjes
waren. Oeee das ook leuk had al meteen een ideetje ervoor.
Laatst zag ik op Instagram een foto voorbij komen
van iemand die een tasje met venster had en op
dat venster een leuke tekst had gemaakt. Dat ga ik ook doen,
maar dan met de namen van de kids die komen.
Ik laat jullie nu zien hoe ik de tekst op dat venster gemaakt heb...

Dit zijn de zakjes van de HEMA er zitten er 6 in een verpakking...




Op de laptop heb ik op A4 formaat tekst met de namen gemaakt en uitgeprint.
Deze heb ik toen allemaal in de zakjes geschoven..
Nu kun je de tekst helemaal gaan overschrijven. Zelf heb ik het eerst op een 
test sheets gedaan of dat ik de tekst kon overbrengen met een zwarte watervaste stift.
Nou dat werd dus niks. Met een watervaste stift werd het niet dekkend dus het 
scheen door en het was niet zwart maar leek wel blauw. Niet mooi dus...
Ik heb alle stiften erbij gehaald die ik maar in huis had maar niks werkte.

En toen kreeg ik een helder moment!!! Ik had nog pocelain stift / pennen liggen.
En ja hoor het was perfect, mooi dekkend zwart... De porcelain brushpennen
had ik een keer  gekocht bij de XENOS, 4 kleuren in een verpakking voor ik
geloof € 4,95.  Nou kwamen ze toch nog mooi van pas.
Als je klaar bent met overtrekken wel heel goed laten drogen.
In het begin denk je oeee ik veeg het uit maar je moet het gewoon heel 
goed laten drogen dan word het op de een of andere manier hard ofzo.


Oeps... beetje wazige foto maarja. Hier zie je dus dat de tekst erop staat.
Nou zakjes klaar, nu nog iets erin stoppen.
Ik heb zelf gekozen voor een zakje chips en bij de ACTION heb ik
nog een grote opblaas stuiterbal gekocht en een speeltje en voor 
de dames een setje nagellak.
Zakjes gevuld en nu dicht maken... Ik heb de rand aan de bovenkant
1 slag naar binnen gevouwen en met de perforator 2 gaatjes in gemaakt.
Daar een stukje lint door heen gedaan en een strikje in gelegd.
Kijk.... en zo is het geworden!! Een gepersonaliseerde Goodybag...
Nou dit is toch super leuk om te geven!!!
Hoop dat de kids het morgen ook leuk vinden..






Reacties

  1. Super gaaf, Debby! Wat maak je toch onwijs leuke dingen. Zag je leuke blogje voorbij komen bij KJ. :)

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oohh dankjewel!! En idd Karin Joan heeft een berichtje geplaatst op haar blog en Facebook over mij. Super lief van haar.

      Verwijderen
  2. Oh leuk zeg! Ik heb die zakjes ook altijd in huis. En de stiften ook trouwens ;D Bedankt voor het idee ;)
    Groetjes, wendy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk zijn ze toch... en jij hebt alles in huis dus je hoeft alleen nog maar een leuke print te maken
      en dan kun je meteen al aan de slag! Succes!!! :)

      Verwijderen
  3. Super leuk gedaan!Ik moet ook nog eens dringend naar de Xenos gaan.Heb je via KJ leren kennen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel en leuk dat je op mijn blog komt kijken!

      Verwijderen
  4. Wat een onwijs leuk idee!! Hoe kom je aan dat mooie lettertype?!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi hoi, de lettertypes die ik hier voor de goodybags heb gebruikt zijn: Hipsterisht bij het woord THANX en
      KG second chances solid bij de namen.. succes!!! :)

      Verwijderen
  5. Heel leuk idee. Ik volg je op IG, maar zag een verwijzing naar je blog in de Ariadne at Home staan van december. Dus toch ook maar even op je blog gekeken! Het ziet er mooi uit. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marijke, sta ik in de Ariadne at home???? Wat leuk.. daar weet ik niks van? Wat staat er dan precies in wat ik heb dat blad niet!

      Verwijderen

Een reactie plaatsen