I Love to sew...




Hallo allemaal,

Een lieve jonge volger Bo op Instagram vroeg of ik
iets zou kunnen maken wat met naaien te maken had.
Ik zag op haar feed dat ze ook een naaimachine had gekregen.
Ik was vanmorgen al vroeg uit de veren omdat de kids naar school moesten
maar die waren allebij ziek vandaag. Dus kids lekker in bed en ik al
in vol ornaat start klaar beneden om half 8...

Tijd over dus dan ga ik Bo maar is blij maken vandaag met een 
super leuke A4 printable voor haar!
 Was wel even werk om de naaimachine zo te krijgen maar dat
vind ik altijd weer een uitdaging..
Eindelijk de naaimachine af... maar toen zat ik te denken welke tekst
er nou boven moest komen te staan!
Ik maak meestal al mijn teksten in het Nederlands maar vond
het zooooo stom staan ik hou van naaien ;)
Dan maar in het Engels!!! Staat iets beter vond ik.
Ik moet zeggen dat ik hem toch wel heel leuk vind geworden!

Er zijn meer volgers die de A4 poster graag wilde hebben dus 
heb ik maar besloten om er een free printable van te maken.
De download link staat onder de foto...




DOWNLOAD A4 POSTER I LOVE TO SEW


Veel plezier ermee...





Reacties

  1. En weer zo'n leuke printable!! In welk programma maak je deze? Ze zijn allemaal zo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Linda, Ik maak alles altijd in het programma photoscape. Het is wel even uitpluizen hoe het werkt maar wel een leuk en simpel programma. Het download linkje van photoscape staat bovenin de zwarte balk onder het kopje Photoscape. Nog een fijne dag vandaag... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk en inspirerend blog heb je! Heel mooi allemaal. Je hebt er een volger bij ;)
    Groetjes, Wendy
    Wendy's Mhaaksels

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oooh wat leuk om te horen Wendy dankjewel! :)

      Verwijderen

Een reactie plaatsen