DIY A6 verjaardags kaart met geld envelopje!


Bah bah bah... wat een rot weer!!! Gister liep ik nog in een hempje
met korte broek en slippers en nu dichte schoenen aan, lange broek
en de jas weer aan buiten! Wilde vanmorgen naar dorp gaan en toen ik 
mijn jas aantrok zag ik dat het regende ppffff... dan maar binnen blijven
en achter de pc kruipen! Voor jullie wel leuk natuurlijk want ik heb
door het stomme weer hier wel een hele leuke Free Printable
en een kleine DIY voor jullie gemaakt!!!


Het gaat om deze A6 kaart:




Super leuke verjaardags kaart toch? Met een geld envelopje erop
dat ziet er altijd leuker uit dan het geld er los instoppen!


Ik zal een kleine uitleg geven hoe je het envelopje in elkaar zet...




1) Je knipt het envelopje uit en knipt de stukjes aan de zijkant even in over de lijn.
2) Vouw over de stippellijntjes alles naar binnen.
3) De flapjes aan de zijkant vouw je naar de achterkant en lijm ze vast.
4) Vouw het openingsflapje naar beneden en klaar!




Ik heb er ( met een fineliner van de HEMA ) zelf stipjes opgezet.
Kijkt altijd zo lief vind ik whahaa..  Omdat er nu dus geen plakrand
aan je envelopje zit zoals bij een echte envelop, heb ik het
envelopje dicht gemaakt met een sticker! 
De stickers komen van de ACTION en heb je in verschillende doosjes
en teksten. Ik geloof dat ze 4 verschillende doosjes hebben.


Nou je envelopje is klaar om op de kaart geplakt te worden!!
Nu nog het geld erin en je verjaardags kaart is klaar...


Hieronder staat een download voor de A6 kaart en een download voor
het envelopje.. Klik op de link hieronder om ze te downloaden voor thuis!




Heel veel plezier met maken!!!




Reacties

  1. Super leuk idee weer..dank je wel..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, die ga ik zeker een keer gebruiken, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja super leuk toch!!! En graag gedaan...

      Verwijderen
  3. Wat maak jij toch geweldige dingen! X Arja
    Zwart, wit & hout

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat maak jij toch geweldige dingen! X Arja
    Zwart, wit & hout

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontdek net pas je blog. Maar wat is dit een leuke printable!! Super leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Babette, dankjewel!!! en veel plezier ermee... :)

      Verwijderen

Een reactie plaatsen