2x Free printable en dan nu tijd voor koffie/thee...



Hallo allemaal,


Nou het is even geleden dat ik weer even op mijn eigen blog kom kijken.
We hebben hier allemaal vakantie dus ik ben druk met andere dingetjes doen.
En als ik heel even tijd had was ik inspiratieloos!!! 
Ja, gek he.. ik die altijd mijn hoofd vol ideetjes heb zitten en nu ineens
niet meer wist wat ik moest maken voor jullie.
Maarrrrr... ik dacht vanmiddag ik ga eens achter de pc zitten en ik
open gewoon Photoscape en dan ga ik gewoon naar het scherm zitten
staren, misschien komt er dan wel iets uit mijn handen..
En ja hoor, ik heb voor jullie 2 Free Printable A4 poster gemaakt! 
Ik hoop dat jullie ze ook leuk vinden.



Het zijn deze 2 posters...




Om ze te downloaden klik je hieronder op de link...





Heel veel plezier ermee...







Reacties

  1. Leuk! Toch knap hoe jij dat elkaar weer in Photoscape ontwerpt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je maakt echt leuke dingen! Door jou heb ik al het 1 en ander gemaakt in photoscape maar, ik vroeg mij af waar je de plaatjes vandaan haalt in je posters? Maak je die zelf zo ja wat is dan het beste programma? Of onder wat voor naam zou ik kunnen googlen want de meeste plaatjes hebben een watermerk. Groetjes van chantal

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De plaatjes in de posters maak ik ook zelf en ook in photoscape tegelijk met de tekst.
      Je zou met google-en achter het plaatje wat je zoek even PNG kunnen zetten. Misschien dat het helpt...

      Verwijderen
  3. Bedankt voor het reageren! Oh jeetje wat goed zeg hmm dan moet ik toch harder oefenen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zou je misschien een klein artikel willen schrijven over het maken van plaatjes het artikel over photoscape heeft me al erg geholpen. Je uitleg was erg duidelijk..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi hoi, ja dat vraagt iedereen elke keer en ik heb ook beloofd dat ik daar ook een uitleg over zou geven maar het is zooo veel werk dus de tijd ontbreek me een beetje. Ik doe mijn best om er zo snel mogelijk een uitleg over te plaatsen hier!

      Verwijderen

Een reactie plaatsen