Free printable Beat Cancer - i'm a survivor



Hallo allemaal,



Als ik terug denk aan vroeger toen ik nog kleiner was, hoorde je eigenlijk niet
veel dat mensen kanker hadden.. ik hoorde het eigenlijk helemaal niet zoals nu.
Zou dat zijn omdat ik toen kleiner was en het niet zo mee kreeg als de tijd van nu,
of was het toen gewoon maar zeldzaam als iemand kanker had/kreeg.
Ik weet het niet... ik vraag het me best wel vaak af nu dat er steeds meer mensen om me
heen kanker krijgen en zelf sommige eraan overleden zijn!


Omdat ik er zo mee bezig ben en alle mensen die er tegen vechten
op dit moment. Heb ik 2 free printables gemaakt om deze mensen waar ik heel 
veel respect voor heb een hart onder de riem te steken!
Ik heb 2 varianten gemaakt:
YOU'RE A SURVIVOR  om te geven aan een dierbare als steun!
I'M A SURVIVOR om zelf uit te printen als je er nu tegen vecht
of het overwonnen hebt!


Ik hoop dat ik hiermee heel veel mensen kan steunen...



Klik op de linken hieronder om ze te downloaden voor thuis







Reacties

  1. Inderdaad komt het vaker voor dat mensen in onze omgeving kanker krijgen.Dank je wel voor de printables.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan hoop dat je er iets aan hebt!

      Verwijderen
  2. Dankjewel voor de Free Printables Debbie!
    Ik ga samen met vrienden de Samen Loop voor Hoop Wandelen in Heerhugowaard op 3 oktober.
    Dit is een lokaal wandelevenement waarmee we geld inzamelen voor KWF Kankerbestrijding.
    Tevens krijgen we een marktkraam tot onze beschikking om spullen te verkopen waarmee de opbrengst ook gaat naar KWF Kankerbestrijding.
    Dus ik wil de printables creatief gaan gebruiken, om hiermee zoveel mogelijk geld in te zamelen.
    Vriendelijke groet, Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Susan, Ow wat super dat jullie meelopen... Ik hoop dat jullie veel geld inzamelen voor
      KWF Kankerbestrijding!!! Ik wens jullie alvast heeeel veeeel succes.

      Verwijderen
    2. Dankjewel!
      We gaan onwijs ons best doen!

      Verwijderen

Een reactie plaatsen