Twinkel twinkel kleine ster...



Hallo allemaal,


Een tijdje terug heb ik een A4 poster gemaakt en een bijpassende ster
voor iemand die een familie lid had, waarvan het kindje na de geboorte 
maar 20 minuten geleefd heeft. Ze wilde toch iets geven maar een rouwkaart
is ook zoiets... Vandaar dat ze aan mij vroeg of ik iets kon maken wat wel met
de geboorte te maken had en meteen ook een aandenken.

Diegene kwam zelf met een versje en ik heb er een poster en een
bijpassende ster bij gemaakt. Ik had het toen op Instagram gezet en ik
kreeg er een hoop reactie op van volgers die zelf ook een kindje hadden
verloren... En dit een mooi aandenken vonden om zelf te hebben voor thuis.

Ik geef de poster nu vrij om te downloaden !!!

Het gaat om deze A4 poster...



Klik op de link hieronder om hem te downloaden voor thuis!




Hoop de er een hoop mensen een beetje steun vinden bij deze poster!





Reacties

  1. Wat fijn van je dat je dit doet want inderdaad zijn er jammer genoeg heel veel sterretjes en nu kan men op een mooie manier hen dit aandenken geven.Ze blijven voor altijd in hun ♥.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen