Doei zomerzon en hallo Herfst....



Hallo allemaal,


Bah, bah, bah wat een vies weer is het toch!
Alleen maar regen, regen en nog eens regen.
Ik word hier dus echt niet vrolijk van. En tot
overmaat van ramp ook nog ziek erbij. Keelpijn,
opgezette klieren, oorpijn, hoofdpijn en dan heb ik het
weer koud en dan weer heet. Ppppffff... Het word tijd
dat het weer Lente word whahahaha.. 

Ik had vorige week een leuke free printable Herfst poster gemaakt.
Omdat deze goed in de smaak is gevallen en ik even tijd overhad.
Heb ik er nog maar 1 gemaakt!

Het was even vogelen hoe ik de paddestoel goed kreeg want elke
keer vond ik het op een paraplu lijken!! Maar ik vind hem goed gelukt
zo en ben tevreden... Hoop dat jullie hem ook leuk vinden.






Als je hem graag wilt hebben voor thuis...
klik dan op de link hieronder!




Veel plezier ermee...




Reacties

  1. Hoi, tijdje terug al 2015, maar ik was benieuwd waar je het boomstam tekstborde vandaan had?

    Gr.
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Yvonne, dat was een giveaway die ik gewonnen had van huisbaas_ op Instagram. Moet je maar eens kijken... ze verkopen de stammen met tekst ook.

      Verwijderen

Een reactie plaatsen