Free printable zwanger...



Hallo allemaal,


Vorige week kreeg ik een verzoekje van iemand, met de
vraag of ik een leuke poster kon ontwerpen met een gedichtje erin.
Ze wilde haar ouders en schoonouders op een speciale manier laten weten 
dat ze zwanger is. Dus ze kwam met een heel leuk idee om een poster
in te lijsten en uit die poster moesten ze dus opmaken dat ze zwanger is.

Ik was helemaal enthousiast toen ze mij het versje liet zien
wat op de poster moest komen te staan!! Ik heb met een mooi
lettertype het versje in een A4 poster gezet en heb er nog een leuke 
ontwerp van een baby bij gezet.

Ik moet zeggen dat hij echt super leuk is geworden en wat een 
leuke en originele manier om het zo bekend te maken!!




Vind je dit ook een leuk idee om te laten weten dat je zwanger bent.
En wil je de A4 poster ook graag hebben? Klik dan op de download link hieronder!




Veel plezier ermee....


Reacties

Een reactie plaatsen