Hallo Herfst...



Als ik de laatste dagen naar buiten kijk, krijg ik al echt het Herfst gevoel..
Koud, nat en somber... bah! Lange mouwen weer aan en in de avond
lekker met een dekentje op de bank.
Ik zag op de kalender dat we ook nog maar 2 weken 
verwijderd zijn van de Herfst dus heb ik een A4 poster gemaakt
om alvast helemaal in de Herfst stemming te komen. Niet dat ik daar 
nou zo blij van word. De Herfst en Winter zijn dus echt NIET mijn
favoriete maanden. Ik heb zonlicht nodig, daar word ik vrolijk van.
Als de blaadjes vallen voel ik me altijd depri... Dus die maanden kunnen
mij altijd niet snel genoeg voorbij zijn!


Dit is de Herfst poster die je kunt downloaden... 
Wilde eigenlijk van die grote bruine bladeren bij de poster leggen
voor de foto maar die had ik niet... Dus heb ik de verrotte blaadjes
van onze klimop er maar bij gelegd hahahaa..
Moest een beetje een Herfst foto worden vandaar!





Klik op de link hieronder om de A4 Herfst poster te downloaden...




Veel plezier ermee....





Reacties

  1. Helemaal leuk! Ik heb een wolwinkel waar de etalalage volgende week Herfst wordt met pompoenen enz. Daar past hij mooi in. Dank je wel voor het delen.
    Anja (homemade4u)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ow dat is idd leuk om de poster bij te zetten. Veel plezier ermee!! :)

      Verwijderen

Een reactie plaatsen