DIY + free printable Sok sneeuwpop maken


Hallo allemaal,


Ik zag laatst op Facebook een filmpje voorbij komen dat een vriendin van mij 
gedeeld had en ik had dit filmpje vorig jaar ook al een keer
voorbij zien komen maar toen helaas geen tijd gehad om ze te maken...
Dus toen ik hem vorige week weer voorbij zag komen dacht ik meteen,
die ga ik nu echt maken. Het zijn Sneeuwpoppen gemaakt van sokken.
Het is echt heel simpel om te maken en kost bijna niks. Super leuk staan ze nu op
mijn schap! Ik heb er meteen een leuke A4 poster bij gemaakt
zodat het een leuk thema setje vormt bij elkaar.
Kijk... zo staan ze nu op mijn schap.




Wil je zelf thuis ook de sok sneeuwpoppen gaan maken?
Hieronder in het filmpje word uitgelegd hoe je ze maakt!

 

Heel simpel toch?


Als je ook de A4 poster erbij wilt hebben die op de foto staan.
Klik dan op de download link hieronder...






Veel plezier ermee...

Reacties

  1. Echt heel erg leuk. Ik heb de leuke poster met wantjes gedownload en de sneeuwpopjes gemaakt als kadootje. Diegene aan wie ik het gegeven had, was er erg blij mee. Ik heb alles ook gebruikt voor in mijn hobbykamertje. Zo leuk. Ik blijf je volgen hoor. Superbedankt voor al je leuke ideeen die je met ons deelt.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen