Maand kalender November 2015


Hallo allemaal,


Ik zie dat het alweer het einde van de maand Oktober is dus,
bij deze de free printable kalender met de maand November voor jullie!
We zijn bijna aan het eind van het jaar 2015 dus ik ga binnenkort maar eens
nieuwe maand kalenders ontwerpen voor de maanden van het 
jaar 2016... Dus de maand kalenders komen geheel in een nieuw jasje straks!
Hoe ze gaan worden weet ik nog niet. En alle ideetjes zijn welkom.
Maar voor nu dan de maand November...





Klik op de link hieronder om de A4 poster te downloaden voor thuis!




Heel veel plezier ermee...

Reacties

  1. Hoi, mag ik eens vragen wat voor een lettertype dat is November? ik zoek al lang een soort brush achtig lettertype maar er zijn er zoooo veeeel groet Anne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anne, Het lettertype van het woord November is : Channel :)

      Verwijderen

Een reactie plaatsen