mini DIY geldzakje maken...



Hallo allemaal,


Ben niet zo actief online.. niet dat ik niks meer doe hier maar werk
momenteel veel achter het scherm. De verzoekjes stapelen zich op..
En daar gaat veel tijd inzitten, vandaar dat ik iets minder tijd heb om leuke
diy projectjes te posten maarrrr...
Ik heb hier voor jullie een mini DIY projectje om thuis in elkaar
te zetten. Altijd leuk om te geven voor een verjaardag!
het is een geld zakje en ik heb de maat zo gemaakt dat alle
geld brief maten erin passen..


Het gaat om dit geldzakje!



Zo ziet hij er aan de voorkant uit...


En zo aan de achterkant...



Om het geldzakje thuis zelf uit te printen
klik je op de link hieronder...





Je knip je geldzakje uit en vouwt de buiten randjes even om...



even omdraaien en nu vouw je het dubbel op elkaar...


Breng lijm aan op de omgevouwen randjes en plak hem dicht..




En klaar is je geldzakje....
Je kunt boven in de hoek een gaatje maken en een leuk touwtje 
er doorheen halen om je geldzakje ergens aan te hangen ( bijv. 
een bos bloemen ). Of je pakt je geldzakje mooi in in 
bijv. transparate folie met mooi lint eraan...
Of iets anders natuurlijk het is maar een ideetje!

Veel plezier ermee...



Reacties

  1. Echt heel gaaf, mooi gemaakt. Ik heb hem gedownload voor je weet maar nooit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk. Deze ga ik zeker vaak gebruiken. Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk! Ga ik zeker eens gebruiken.

    Lieve-Groertjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh hoe leuk zeg!Ik ga het van de maand al kunnen gebruiken met eentje die 21 wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kijk..dat komt dan mooi uit! Veel plezier ermee... :)

      Verwijderen
  5. Super gaaf!
    Ga ik zeker gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen