Ariadne At Home...


Hallo allemaal,


Lees ik gister een reactie op deze blog, van iemand die mij volgt via 
Instagram ( Marijke tekent ) dat deze blog vermeld staat in de
Ariadne At Home. Ik was heel verbaast... ik dacht echt huh???
Daar weet ik niks van. Maar wel super leuk om te horen natuurlijk
en nieuwsgierig dat ik was! Ik wilde wel graag weten wat er dan precies 
instond en hoe of wat.. Ik heb Marijke een prive bericht gestuurd en zij
heeft mij gister foto's gestuurd. Super leuk!! Ik ben vanmorgen meteen
in mijn auto gestapt ( moest eerst krabben en daar zakt mijn humeur
gigantisch van ) maarja vlug krabben en hup naar de boekhandel.
Ik wil natuurlijk met mijn eigen ogen zien en lezen wat er precies
instaat en ik wil er natuurlijk zelf een exemplaar van hebben! 




Vol trots zet ik deze foto op Facebook en Instagram en krijg ik van een ander volger ( Ingeborg )
Dat ik laatst ook in nog een ander blad heb gestaan met de Free Printable blik mallen als 
bedankje voor de juffen en meesters op school. Het staat in het blad Visie. Dus ik
weer zo van huh???? Ook hiervan weet ik niks. Maar alweer super leuk dus. Ook dat exemplaar
wil ik heel graag hebben maar kan via internet niks terug vinden hierover. Dus heb ik 
de redactie van het blad Visie een mailtje gestuurd. Ik hoop dat erop gereageerd word. 
Want ook nu ben ik weer heeeeel nieuwsgierig!!

Nog een fijne dag..


Reacties

  1. Wat ontzettend leuk, Debbie..daar wordt je vrolijk van! :)

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja daar word ik zeker vrolijk van! ben best wel trots.. :)

      Verwijderen
  2. Super leuk dat je in 2 bladen staat maar mogen ze dat zomaar publiceren zonder toestemming van jou?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb geen idee hoe dat zit.. Vind het wel heel erg leuk. Maar zou ook wel fijn zijn geweest dat ze het even
      hadden gemeld. Nu kwam ik er via via achter.

      Verwijderen
  3. Superleuk dat je in de bladen staat! Maar het zou wel leuk zijn als ze even berichtje aan je doen, kun je er zelf ook weer een leuk blogje van maken en het blad aanschaffen. Of jou het blad leuk toesturen, wel zo netjes eigenlijk ;)
    Best bijzonder dat ze die moeite niet nemen.
    Maar sowieso een eer om in een blad vermeld te staan, leuk hoor!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wendy, en je hebt wel gelijk. Beetje jammer maarja...

      Verwijderen
  4. Super gaaf dat je in een blad staat,
    maar vind het raar dat ze je niet even inlichten en toestemming vragen!

    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja idd en van het Visie heb ik nog steeds gen mail terug gehad. Hoop dat ik daar nog iets van hoor.

      Verwijderen

Een reactie plaatsen