DIY Sint en Piet pakket

Hallo allemaal,



Het is weer zover... Sint en Piet staan weer bijna voor de deur!!!
Ik ben er zelf helaas al helemaal uit met 2 tieners in huis.
Maar omdat de Vaderdag en Moederdag DIY pakketten een succes waren.
Heb ik ook maar een Sint en Piet pakket gemaakt voor jullie.
Ook al heb ik er zelf niet veel meer aan, toch vind ik het 
altijd wel leuk om iets moois te ontwerpen / maken. 
Ik hoop dat jullie het pakket leuk vinden en er wat aan hebben...


Het gaat om dit pakket!



Een A4 poster, A6 kaart, Verfblik mal en een Melkpakje.
In een Sinterklaas Thema en Zwarte Piet Thema.


Hieronder staan de download linkjes...


A4 poster







A6 kaart


( Ze staan samen op 1 blad )



Verfblik mal







Melkpakje





Ik hoop dat alle downloads gelukt zijn en alvast heel veel
knutsel plezier. Het mooiste is als je alles uitprint op 160 grams papier.
Dat is mooi stevig papier en gaat perfect door de printer.
Succes....



Reacties

  1. Zooi leuk moet eerst even papier halen maar dan gaan we los met dit leuke pakket!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Margreet, dankjewel en veel knutsel plezier!! :)

      Verwijderen

Een reactie plaatsen