Inpak tip!!!

Hallo allemaal,


Woensdag middag ben ik met mijn zoon lekker wezen winkelen. 
En bij de Xenos liep ik deze super leuke krijtbord kado papier tegen het lijf 
er zit zelfs een krijtstift bij! Heel leuk om een cadeautje te pimpen 
met eigen tekst en tekeningen! Ik denk dat ik nog wat rollen bij ga halen. 
Vind het ook wel een leuk idee om de Kerst cadeautjes die straks 
onder de boom komen te pimpen met dit papier en dan leuk de naam van
wie het cadeautje is te schrijven.
Kijk.. ik heb al een cadeautje voor een jarige gepimpt met dit papier...

Er zit volgens mij niet zoveel op een rol zoals gewoon inpak papier en
het is best heel erg stug. Let wel even op als je het wilt gaan kopen
of dat de verpakking aan allebei de kanten dicht zit. Ik zag namelijk
dat diverse rollen open waren en dus de krijtstift die erin hoorde te zitten verdwenen was.
De krijtstift die erin zit heeft een dunne punt en dus super fijn om op het papier 
te schrijven en te tekenen...



Reacties

  1. Superleuk, ik ga morgen direct naar de Xenos! Goeie tip, zo vlak voor de feestdagen!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen