Recept: Pepernoten op een stokje


Hallo allemaal,


Ik ben geen kook en bak type, het is niet mijn ding. Maar dit receptje wil ik toch
even met jullie delen. Het is heel simpel dus dat lukt me nog wel whahaha..
Elk jaar rond deze tijd maak ik het tig keer met de kids. En ze zijn zo
lekker!!! Dus echt een aanrader om het zelf een keer te proberen.
Het recept heb ik ooit een keer, heel veel jaren geleden, uit een
supermarkt boek gehaald. En het blijft elk jaar weer een succes!
 
Ik heb het recept als een leuke A4 printable gemaakt voor jullie.
Zodat je hem thuis zelf uit kunt printen en de pepernoten natuurlijk
ook kunt gaan maken. Ik heb ze net ook even moeten maken voor
de foto dus het ruikt hier heeeeerlijk!! En ik heb er stiekum al 3 op.




Wil je het recept uitprinten? Klik dan op de download link hieronder...


Heel veel plezier ermee en bak ze!



Reacties

  1. Wat een leuke printable heb je weer gemaakt, Debbie!! En de pepernoten gaan we hier ook proberen. Nog nooit gedaan, maar ziet er makkelijk uit! Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aaah dankjewel! Het is idd makkelijk om te maken. En wat zal het heerlijk ruiken in je huis straks! Succes..

      Verwijderen

Een reactie plaatsen