Tijdschrift Visie


Vorige week kreeg ik een tip van een instagram volger dat deze blog
vermeld stond in de Ariadne At Home. Toen ik een foto van het stuk
had gepost kreeg ik een reactie eronder van een volger die zei dat
ik in nog een blad stond... Ik wist alweer van niks. Ik moet zeggen
dat ik het toch wel heel jammer vind dat je er zelf helemaal niks van 
hoort dat je in een blad vermeld staat. Het is dat die 2 volgers mij getipt
hadden anders was ik er zelf dus nooooit achter gekomen.
Zou het toch wel leuk vinden dat ze je even mailen daarover.
Is toch een kleine moeite... 

Maar goed ik wilde dat blad dus graag zelf hebben en heb via
internet het telefoon nummer opgezocht van het blad Visie.
Ik kreeg een super aardige dame aan de lijn die ging 
alle edities van November even doorspitten en als ze het had
gevonden zou ze mij een exemplaar toe sturen.


En ja hoor vanmiddag viel het blad op de mat. Ik meteen snel bladeren
waar het stond en ik moet zeggen dat het toch wel heel leuk
is als je een stuk van jezelf ziet staan. Dan ben ik best wel een beetje 
trots op mezelf!




Fijne dag...


Reacties

  1. Echt heel erg leuk, Debbie! Geniet ervan..

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat doet toch wel deugd als je eigen DIY in een tijdschrift ziet staan,hé!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat was super leuk om te zien. Dan ben je best wel een beetje trots..

      Verwijderen

Een reactie plaatsen