DIY Happy New Year banner


Hallo allemaal,


De kerstdagen zijn weer voorbij! Alle buiken weer rond en de gourmet lucht
hang nog heel erg in huis. Krijg het ook niet weg helaas. Nu dat die dagen weer 
voorbij zijn is oud en nieuw weer in aantocht. Ik heb voor jullie een super leuke
Happy New Year banner gemaakt om thuis op te hangen. Dan is je huis straks
van Kerst naar oud en nieuw sfeer! Ik heb de letters zelf deze keer niet op
dikker papier geprint maar op gewoon kopieer papier. De banner blijft bij mij
thuis toch niet zo heel lang hangen vandaar dat ik voor gewoon papier gekozen heb.
Zo is de banner geworden...





Ik heb er weer een klein YouTube filmpje van gemaakt...





Wil de banner ook voor thuis hebben?
Klik dan op de linken hieronder om ze te downloaden voor thuis...




Heel veel DIY plezier...

Reacties

  1. Dank je wel, ik ga morgen aan de slag met mijn uitgeprinte banner!
    Fijne Feestdagen,
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk en dankjewel! En een tip voor jou zet een pannetje op het vuur met water en wasverzachter even laten koken en daarna wegzetten waar de viezelucht het meeste hangt! Ruikt je huis weer lekker fris :) Happy Newyear!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanx voor de tip.. ik kende hem al via Roy Donders. ;)

      Verwijderen
  3. Ziet er super uit! Vroeg me af welk lettertype je hiervoor hebt gebruikte?
    Groetjes Jeny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Jeny het lettertype dat ik hiervoor gebruikt heb heet lillybel :)

      Verwijderen

Een reactie plaatsen