DIY Pimp je cadeautje...



Hallo allemaal,


Het is bijna Kerst en de cadeautjes liggen straks weer allemaal onder
de boom. Om je cadeautje persoonlijk te maken kun je je cadeautje pimpen.
In de video hieronder laat ik zien dat je heel simpel je cadeautje leuk kunt
versieren door je eigen tekst erop te zetten of leuke tekeningen.





Ik heb hiervoor krijtbord kadopapier gebruikt van de Xenos.
Er zat al een krijtstift bij maar die was na 1 keer te gebruiken al op.
Dus heb ik bij de Bruna een betere krijtstift gekocht.
Edding 4095 en die was ongeveer 3 a 4 euro. Ik weet het niet
meer precies. Maar die doet het perfect!!
Op deze manier heb je leuke, originele en gepersonaliseerde
cadeautje onder je boom liggen.





 Veel pimp plezier en nog een fijne dag vandaag!!!



Reacties

  1. Heel erg leuk,ik had het papier ook al gekocht bij de Xenos. Je blog geeft mij veel inspiratie. Bedankt en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Alice, dat is leuk om te horen dankjewel en jij ook een fijn weekend!

      Verwijderen
  2. Wat leuk weer. Ga het zeker ook proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb jou tekeningetje gebruikt om m'n enveloppen van mijn kerstkaarten mee op te vrolijken. Super leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen