DIY Raam decoratie maken


Hallo allemaal,

Na een hele hectische week en familie omstandigheden even een weekje
niet online geweest. Maar ik heb gister een heel leuk filmpje gemaakt 
hoe je je raam kunt pimpen in Kerst / Winter stijl!
Ik wilde iets leuks op het raam maken met krijtstift dus heb
ik achter de pc 3 A4 mallen met tekst en sneeuwvlokken gemaakt.
Mijn handschrift is echt in 1 woord vreselijk vandaar dat ik het
op de pc heb gemaakt! Ik heb de mallen uitgeprint
en grof uitgeknipt. Het is eigenlijk gewoon
knippen, plakken en overtrekken maar het resultaat is super leuk!
Hieronder in het filmpje laat ik zien hoe ik het gedaan heb.
Mijn krijtstift heb ik bij de Bruna gekocht.





Wil je de 3 mallen ook voor thuis op je eigen raam gaan gebruiken?
Klik dan op de linkjes hieronder om ze te downloaden voor thuis!







De laatste mal van de sneeuwvlokken die afbeeldingen heb ik
niet zelf gemaakt en heb ik dus van Google afbeeldingen
afgehaald. Dus alle credits gaan naar de maker daarvan.





Heel veel plezier met maken en nog een fijne dag!!!



Reacties

  1. Super leuk!! Ik wilde nog zoiets gaan doen, aan de slag dus maar..:)

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Verie, super leuk toch! En heel simpel en snel te maken. Op de foto komt het een beetje saai over de tekst maar in het echt ziet het er super mooi uit. Succes met maken!

      Verwijderen
  2. Door Karin Joan hier terechtgekomen! Zo'n leuke site! Ik ga hier zeker rondneuzen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is leuk om te horen Erina.. veel plezier met neuzen op deze blog!

      Verwijderen
  3. Heb de malen uit geprint met een gewone printer. Kan ik dan gewoon de krijtpen gebruiken voor me ramen. Je hebt weleens problemen mee met bepaalde pennen als je iets wil overzetten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Jeanne, Ik weet niet welke krijtpen je thuis hebt maar ik gebruik zelf een krijtstift. Ik denk dat je het gewoon even moet uitproberen.
      Succes!

      Verwijderen
  4. Love, love, love it! Mini inspanning, maxi resultaat. Ik heb het daarnet uitgevoerd en ben in de wolken ermee! Dikke dikke merci!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja super leuk toch!! Zit eraan te denken om er ook 1 te maken met Happy New Year! Misschien komt die dus nog...

      Verwijderen
    2. Ik zeg: doen! :-) Hier vind je mijn na-maaksel trouwens (en nog wat andere knutsels): http://julienne-jeannot.blogspot.be/2015/12/aaah-kerstvakantie.html

      Verwijderen
    3. Ik heb even op je blog gekeken!!! Super leuk en die kerstbal vind ik echt geweldig.

      Verwijderen

Een reactie plaatsen