Free printable A4 poster Januari 2016


Hallo allemaal,


De maand kalenders van het jaar 2015 zijn massaal gedownload en 
gebruikt. Dat vind ik super leuk om te zien bij al mijn volgers. 
En is mijn inzet om een ander een plezier te doen met mijn ontwerpen niet voor 
niks geweest! Ik kom elke keer weer hele mooie foto's tegen zodra ik een
maand kalender geplaatst had om te downloaden. Super bedankt allemaal...
Ben best wel een beetje trots als ik al die foto's zie dat mijn ontwerp in een
huiskamer van iemand anders staat te pronken! :)


Omdat de kalenders een succes zijn heb ik beloofd dat ik daarmee
doorga in het nieuwe jaar van 2016. Ik ben deze week druk bezig geweest
met het ontwerpen van een nieuwe look voor de kalenders . De nieuwe
look is een beetje strakker maar vind ze wel super mooi geworden!
Ik hoop dat jullie er net zo over denken..




Klik op de link hieronder als je de A4 poster wilt downloaden voor thuis.



heel veel plezier ermee...


Reacties