3 Free printable verjaardag kaarten


Hallo allemaal,

Het is alweer 2 weken geleden dat ik voor het laatst iets gepost heb op 
deze blog... Ik heb het een beetje druk gehad en als ik even tijd had, dan had ik 
geen zin en en als ik tijd en zin had, was ik inspiratieloos! Ja ja, ook ik heb wel
eens totaal geen inspiratie hoor. Maar vanmiddag heb ik even tijd gehad om iets
leuks te ontwerpen op de laptop. Ik heb 3 verjaardags kaarten gemaakt
in A6 formaat. Ze komen altijd wel van pas want er is altijd wel iemand
die jarig is! 






Super leuk zijn ze toch! Het is het mooist als je de kaartjes op 160 grams papier 
print. Dan heb je stevige kaartjes. Ik heb alle 3 de kaartjes op 1 blad staan.
Dus om ze te downloaden klik je op de link hieronder...




veel plezier ermee...


Reacties

  1. Ja, komt zeker van pas.. verjaardagen gaan deze maand weer beginnen ☺ weer leuk idee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Debbie! Mijn beste vriendinnetje is binnenkort jarig en dit kaartje ga ik aan haar cadeautje hangen (en je naam blijft uiteraard! zichtbaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen