DIY feest muts maken


Hallo allemaal,


Hier een leuke aanvulling voor bij het DIY Happy Birthday vlaggetjes lijn.
Het zijn super schattige feest mutsjes met pomponnetjes!!
Super leuk voor de kids als ze jarig zijn of als leuke aankleding
voor kinderfeestjes voor op de tafel. Ik heb er zelf geen elastiek aan
gemaakt maar dat kan natuurlijk wel. Dat is wat je zelf wilt.
Ik heb er weer een leuk Youtube filmpje van gemaakt...






Print het wel op 160 grams papier, dat is lekker stevig. Ik heb het zelf
nu op gewoon kopieer papier geprint puur voor dit voorbeeld wat de eerste die
hier thuis jarig is is mijn zoon en dat is pas in Juni...






Download hieronder de feest muts mal voor thuis...





Veel DIY plezier!!!


Reacties

  1. Ontzettend leuk weer, Debbie! Fijn dat je in de video ook laat zien hoe je pompoms maakt, `k ben er van `t weekend mee aan de slag gegaan, maar kreeg het niet voor elkaar en ik zie nu wat ik verkeerd gedaan heb. Deze week weer lekker aan de pruts met de tips uit jou video, super, dankjewel! :)

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel... en zijn de pomponnetjes nog gelukt?

      Verwijderen

Een reactie plaatsen