Happy Birthday vlaggetjes lijn


Hallo allemaal,


Omdat de Happy New Year vlaggetjes lijn zo'n succes was,
heb ik er ook maar 1 gemaakt in de uitvoering Happy Birthday..
Voor nu nog in de kleur zwart / wit, maar er komt ook nog wel
een keer een uitvoering in het blauw en/of roze.
De Valentijns uitvoering van de vlaggetjes lijn komt volgende week...
De Happy Birthday uitvoering kan iedereen goed gebruiken denk ik!
Het is altijd een leuke item in je huis als er iemand jarig is toch?








Wil je ook zo'n super leuke Happy Birthday vlaggetjes lijn voor thuis?
Download dan hieronder alle letters...





Heel veel plezier ermee!


Reacties

  1. Wat leuk weer! Onder het motto "Durf te vragen" ;-) : Je zou toevallig niet overwegen zeker om het hele alfabet te maken? Dan kan iedereen eender welke combinatie maken, zoals een naam bijv. Wij hebben 18 maart een "Happy Hapjes-avond" in onze muziekvereniging, met als thema zwart-wit, zowel voor de hapjes als de versiering. Een vlagjesalfabet zou dus héél goed van pas komen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uuhhh... als ik het hele alfabet vrijgeef dan heeft het voor mij geen nut meer om vlaggetjes lijnen te maken voor thema's. Maar zal er over na denken! ;)

      Verwijderen
  2. Super leuk!
    Ik ben heel benieuwd welk lettertype dat is...
    Zou ik dat misschien mogen weten?
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen