bijdeb website tip!!!

Ik heb laatst een nieuw hoesje gekocht voor mijn mobiel.
Ik heb een Samsung Note 3 en daar zijn niet echt veel leuke
hoesjes voor te koop. Ik dacht neem gewoon zwart neutraal...
lekker saai!! Nu ken ik dus iemand die hele leuke afbeeldingen en
geboorte kaartjes op kinder stoeltjes maakt. Ze maakt trouwens veel
meer dan dat hoor! Kijk zelf maar eens op haar blog wat ze allemaal maakt.
http://astridsdecocadeau.blogspot.nl/
ze is ook te volgen op Facebook:

Maar even terug naar mijn mobiel... Omdat mijn hoesje zo saai was
heb ik haar gevraagd of dat ze mijn blog naam wilde maken op
zwart glanzende folie. Nou dat heeft ze gedaan! Het zit erop en 
dit is het resultaat...



Thanx Astrid.. ik ben er echt heel blij mee.. 
Van een neutraal en saai hoesje naar een gepersonaliseerd en sjiek
hoesje... Wil je zelf ook zo'n gave sticker? Vraag Astrid even naar de mogelijkheden.

Reacties