DIY A4 Valentijnsdag poster maken


Het is bijna Valentijnsdag en dus weer tijd om leuke dingetjes
te maken voor je eigen Valentijn! Ik heb hier voor jullie een
super leuk DIY projectje om thuis te maken. 
Het is een A4 poster met kleine hartjes van papier!





Super leuk toch? Ik heb er een Youtube filmpje van gemaakt hoe ik het maak
en doordat ik met het filmpje maken er niet recht boven op zat, 
zitten mijn geplakte hartjes niet helemaal recht en scherp in hart vorm.
Dat was wel even balen want ik ben een pietlut en alles moet bij mij
altijd recht en strak staan...  Maar ik heb er in ieder geval een filmpje
van gemaakt hoe ik de poster heb gemaakt.





De A4 poster met tekst kun je hieronder downloaden voor thuis!




Print de poster uit en knip kleine hartjes van rood of roze papier.
Even passen en meten met de hartjes uitleggen en plakken maar...
Ik heb Crea Podge gebruikt van de Action om de hartje te plakken.
Het plakt meteen dus ideaal spul!
Ik heb er daarna een A4 lijst erom gedaan waarvan ik het glas eruit gehaald heb.
Anders krijg je plat gedrukte hartjes als je het glas erin laat zitten.


Veel DIY plezier...


Reacties