DIY Geboorte / Baby download pakket

Hallo allemaal,

Er werd aan mij gevraagd of ik ook een geboorte vlaggetjes lijn had.
Die had ik dus nog niet en aangezien er dus vraag naar was,
en de dame al bijna uitgerekend is ben ik meteen aan de slag gegaan
en heb er meteen maar een baby/geboorte pakket van gemaakt!


 Dit is het pakket voor een jongen...




Het pakket bestaat uit een vlaggetjeslijn, A6 kaart, feesthoedje en cadeau blik mal.
Normaal doe ik zelf altijd snoep in het blik maar ik bedacht me ineens dat het
ook wel heel leuk is als je dat blik gebruikt om je cadeautje leuk in te pakken 
en in dat blik dus een leuk rompertje en een paar sokjes doet...
Of iets anders natuurlijk!! Het is maar een idee.
Om dit super leuke jongens pakket te downloaden klik je op de linkjes hieronder!









Zo... dat was het jongens pakket, nu komt het meisjes pakket!!!



Ook super leuk toch!!
Ook hier op de linkjes hieronder klikken om te downloaden..










Jammer dat ik geen kleine kids meer heb... als ik het 
pakket zo zie dan word ik helemaal blij van de vrolijke kleurtjes!
Heel veel plezier met het pakket en veel DIY plezier...


Reacties

  1. Echt onwijs leuk, Debby!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Debby!
    Ontzettend leuk dat ik dit heb gevonden! Ik ben bijna uitgerekend dus dit komt
    zeer goed van pas.. Dank je wel voor je leuke werk..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Cheryl, graag gedaan en succes met maken!

      Verwijderen

Een reactie plaatsen