Geboorte bord Philou


Op het geboorte bord van James zijn veel likes en reacties gekomen.
Ik kreeg een spontaan berichtje van iemand die ik ken die ook wel
zo'n leuk bord wilde voor haar pas geboren dochtertje.

Ik heb gister het geboorte kaartje opgehaald en ben meteen
begonnen met ontwerpen. Daar gaat altijd veel tijd inzitten.
Je wilt het toch in de stijl van het geboorte kaartje houden
maar niet helemaal hetzelfde. Maar het is gelukt en het geboorte bord
voor hun kleine spruit is ook af. En zo is hij geworden...



Leuke aanvulling voor op het kinder kamertje en een leuke herinnering 
voor later! Veel plezier ermee mama Jill!!!


Reacties

  1. Dankjewel Sas.. ik het echt is hij nog veel mooier!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Debbie,

    Ik heb ook zo'n geboortebord gemaakt voor mijn pasgeboren zoontje. Hij is bijna af. Even een vraagje: is er een speciale site voor zulke leuke afbeeldingen als bijv. dat wolkje? Via google kun je weinig leuks vinden... Of heb jij het ingescand van het kaartje ofzo? Hopelijk heb je een tip voor me. Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ellen,
    Het wolkje is hetzelfde als op het geboorte kaartje. Ik heb hem wel zelf gemaakt in ohotoscape mer verschillende rondjes over elkaar te zetten en zo heb ik dus het wolkje gemaakt. Met rondjes vierkantjes en driehooekjes kun je zelf al leuke dingen maken. Het is wel een hoop passen en meten maar ik ben er erg handig in geworden. Als je het wolkje wilt dan mail ik hem wel naar je hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ellen,
    Het wolkje is hetzelfde als op het geboorte kaartje. Ik heb hem wel zelf gemaakt in ohotoscape mer verschillende rondjes over elkaar te zetten en zo heb ik dus het wolkje gemaakt. Met rondjes vierkantjes en driehooekjes kun je zelf al leuke dingen maken. Het is wel een hoop passen en meten maar ik ben er erg handig in geworden. Als je het wolkje wilt dan mail ik hem wel naar je hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel voor je duidelijke uitleg, dat had ik nog helemaal niet bedacht! Ik zou het wolkje graag willen hebben. En dan ga ik daarna is zelf aan het proberen! Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Debbie,

    Wauw echt prachtig! Ik wil ook zo'n bord maken! Heb net photoscape geinstalleerd maar snap er niks van haha. Heb je tips? Of maak je de borden ook op bestelling?
    Groetjes Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb je uitleg over photoscape net gevonden op je site, helemaal super! Ik ga zelf even wat proberen :)

      Verwijderen
  7. Hoi hoi, echt super mooi! Zou je misschien kunnen vertellen welk lettertype je hebt gebruikt? Vind t prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi

    Print je dit uit en plak je het op hout?
    Gr Roshnie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen