Gepersonaliseerde geboorte bord cadeautje..


Vorige week viel er een geboorte kaartje op de mat... een Collega van
mijn man had een zoontje gekregen. Oke.. zijn vrouw dan ;) 
Op dat geboorte kaartje stond een hondje afgebeeld dat ik wel
herkende. Het leek het hondje Takkie wel van Jip en Janneke,
maar dat was het toch niet helemaal. Er zaten een paar kleine 
verschillen in. Nu leek het mij wel leuk om een mooi geboorte
bord te maken voor hun met de naam van hun pasgeboren
spruit erop, zijn geboorte datum, lengte, gewicht en de tijd
hoe laat hij geboren is. Ik wilde het in de stijl van het geboorte
kaartje maken dus heb ik via Google gezocht naar dat hondje.
En ja hoor gevonden en idd het is niet het originele hondje Takkie.

Ik heb er een leuk setje kleertjes en mutsje bij gekocht, samen
met het geboorte bord leuk verpakt en nu maar hopen dat ze het leuk vinden!

Zo is het geboorte bord geworden...


Even voor de duidelijkheid... alles is zelf gemaakt / ontworpen. 
Alleen het hondje heb ik dus niet zelf gemaakt dus alle credits
gaan naar de maker daarvan! Nou zo'n gepersonaliseerde geboorte
bord is toch super leuk om te geven / te krijgen!!

Fijne dag vandaag..


Reacties

  1. Reacties
    1. http://bijdeb.blogspot.be/search/label/DIY%20met%20hout

      Verwijderen
    2. Hoi hoi, Mijn uitleg hoe je zo'n bord maakt staat onder het kopje: DIY met hout. :)

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Dankjewel dit is wel heel leuk om te doen idd... :)

      Verwijderen
  3. Super leuk om cadeau te doen! Zijn ze ook bij je te bestellen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marloes, als je mij even een mailtje stuurt dan komen we er samen vast wel uit! :)

      Verwijderen
  4. Ik weet dat je het wel ergens hebt staan, maar ik kan het zo snel niet vinden... Met welk programma heb je dit gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Boven in de balk staat een kopje Photoscape... daar staat een uitleg voor beginners.

      Verwijderen
    2. Dank je wel! Ben nu in Excel aan het prutsen... Maar dat gaat niet erg makkelijk. ;-)

      Verwijderen
  5. Welk lettertype(s) heb je hier gebruikt? Heel mooi! Wil zelf graag ook wat 'knutselen' in Photoscape. :) Bedankt voor de goede uitleg op je site ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen